Beoordelingen van FEBO Amsterdam

Recente recensies

3.0
Eugene
29 april 2023

Multisafepa Ik heb afgelopen donderdag voor 23 euro eten besteld bij FEBO bos en Lommerplein. Ik heb echter niks ontvangen. Het bedrag is al van mijn bankrekening safedish via multisafepa. Ik wil graag weten waar mijn bestelling is en wanneer ik het ontvangt. Alvast bedankt Groetjes Eugene amamio

Reactie van FEBO

Beste Eugene, wij hebben helaas geen eigen bezorgingsservice. Voor het laten bezorgen dient besteld te worden via de onze bezorgingspartners. Op de website wordt hiernaar verwezen. Wij nemen apart contact op voor verdere afhandeling.

L
22 november 2022

De snacks waren helemaal fantastisch, maar de kip absoluut niet; die had al erg lang in de vitrine gelegen. Ik kan niet voor andere klanten spreken, maar ik wacht liever iets langer zodat ik een top product heb

Klaas
30 mei 2022

Meegekregen bestelling klopte niet en was ook niet op beloofde tijd klaar. Mango milkshake was aardbei geworden en 1x Large milkshake bleek middel in de bezorgtas. Kwamen hier te laat achter waardoor niet meer teruggebracht. Maar was teleurgesteld, dit niet van simpele bestelling FEBO verwacht.

Reactie van FEBO

Beste Klaas, excuus dat de bestelling niet compleet was. Wij willen dit graag goedmaken. Hierover nemen wij contact met u op. Met betrekking tot uw tweede punt zou ik willen toelichten dat soms de bestellingen wat meer tijd in beslag kunnen nemen vanwege drukte. Hiervoor vragen wij u begrip.

Münevver Avci
8 mei 2022

Bestelling niet optijd klaar ( voor ophalen ) en ze waren mijn saus vergeten:(

Reactie van FEBO

Beste Münevver, excuus voor de vervelende ervaring bij ons filiaal. Soms kunnen de bereidingen wat langer duren vanwege de drukte. Wij hopen op uw begrip hiervoor.

Mun
23 april 2022

Ik was optijd met mijn bestelling ophalen maar moest alsnog 10 minuten wachten…. Niet leuk wanneer je vast.

Reactie van FEBO

Beste Mun, excuus voor de vervelende ervaring bij ons filiaal. Soms kunnen de bereidingen wat langer duren vanwege de drukte. Wij hopen op uw begrip hiervoor.

Peter
13 januari 2022

Prima! Frikandel had wat warmer gekund.

Reactie van FEBO

Thanks Peter!

Varisha
13 januari 2022

Saté saus ontbrak bij de bestelling patatje oorlog. Voor de rest alles vers en goed verpakt.

Reactie van FEBO

Beste Varisha, Sorry voor de incomplete bestelling. Wij nemen hiervoor contact met je op.

Rayan
19 maart 2021
Reactie van FEBO

Thanks Rayan!

José
10 januari 2021
Reactie van FEBO

Thank you for the feedback José. We will try to get a 5-star service next time!